About last sunday!

Jag drog ju hem till Linnéa igen i förrigår, och det  var som vanligt trevligt. Gav henne årets julklappar, och hon blev gladig! Vem blir inte glad av en VATTENPIPA, mangotobak och en liten nyckelring med Linnéas favoritbild på Marilyn Monroe (i didn't know that when i bought it but yeah) !!! Så jävla awesoma julklappar.
Jaa, nu skröt jag lite, men det är bara nyttigt, hehe.

Vi var tvungna att smuggla ut den i Linnéas väska för att hennes mamma inte skulle se, för hon gillar tydligen inte vattenpipor (eller cigaretter ö h t). Så vi fick ett par frågot om varför vi hade med oss väskan och vad vi hade i den och sådär, men Linnéa har svar på tal! (y)
Vi tog den mystiska väskan till Finningeskolan skolgård, höhö. Där halkade vi omkring ett tag till typ tjugo över elva på kvällen. xD

Men nu ska jag se på Ugly Betty! Och försöka få min mobil att leva igen, får göra någon slags hjärt- och lungräddning. -.-
Byebye!


Kommentarer
Postat av: linnéa

seriöst klockrena klappar! :D

och trevligt att halka och allt yes!



vad har hänt med din stackars mobil? :O

kanske du får en ny i julklapp (Y)

2009-12-22 @ 20:52:36
URL: http://enchantee.blogg.se/
Postat av: Svar!

Den dog en naturlig död typ. Bara svartnade och nu går den inta att starta! </3

Jag kommer få mammas sen när hon fått en ny xD Touchscreen!!

2009-12-23 @ 18:24:02
URL: http://penus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0