Home alone

Hängde med pappa i typ två timmar faktiskt, trodde inte han ville göra mer än att äta lunch (som blev min frukost/lunch/middag) men sen hängde jag med honom till Bolaget och leksaksaffären. Han letade efter något spel som han och Pia skulle ha till imorgon.
Jag fick min julklapp! :D Det var ett fint halsband och lite pengar, hehe. Gillar verkligen halsbandet, det är äkta silver.

Men nu sitter jag här igen. Mamma och Moa ville att jag joinade deras pepparkaksbakande förut, men jag vill fortfarande inte gå i närheten av Moa.. Fastän jag vet att risken att få svinkoppor av henne är typ liten, men ändå! EWW.
Ryser bara jag tänker på det..!

Nu har dom åkt till mcdonalds för att äta middag, och jag fick stanna hemma eftersom jag redan har ätit. (y)
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0