Juldagen

Tvingade mamma köra mig till Euronics idag, fastän hon trodde att dom hade stängt pga röddagbajs!
Det var öppet, wooh! <3
Så där bytte jag ut ritplattan mot en större ritplatta, och det kostade mig bara 443 spänn. Såå värt det! :D
Men jag är screwed om jag inte får pengar av csn nu vid nyår, håhå.. För jag ska ge Emma 300 kronor för att jag är skyldig Laura så mycket och Laura är skyldig Emma så mycket också, så jag kan lika gärna ge dom till henne. Men jao.
Och sen ska jag köpa julklapp till Laura nån gång också, och jag hade tänkt följa med David hem sen den andra och stanna där ett tag .___. Men jag misstänker att det inte blir av, heeeehe. -.-

Jag undrar vad David tänker ge mig i julklapp. >_> Han har säkert slösat mer än vad jag har och jag har köpt två grejer till honom för 200 TILLSAMMANS. Hmmm....

Nu ska jag nog pilla med något annat, innan min hjärna överhettas.
Byebye!


Trust Slimline Design Tablet... i has it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0