Jullunch på mcdonalds!

Haha, pappa ska bjuda mig (om mina systrar kommer vara med, vet jag ej) på lunch. Någon slags jullunch på mcdonalds, kommer bli micket micket trevligt.. kanske. xD
Nejmen, jullunch kanske han inte vill kalla det, men det är ju dagen före julafton, duh. Och han ska ge oss julklappar och jag har köpt en till honom också för en gångs skull! Så jullunch blire´.
MEN, one problem. Han bestämde sig för att komma lite senare än lunch..?
Och handla massa saker innan så han ringde och sa att han är försenad två gånger, hehe. -.-
Jag skippade liksom frukosten för att jag trodde han skulle stressa mig som fan, men nu kna jag ju göra det faktiskt.

Btw, tog upp kontakten med en kär gammal vän (Erik) igår kväll, och han har flyttat till Västerås nu så han vill fika! Och där kommer Linnéas fina citatteorigrejs in igen! (se förrainlägget eller det innan förra) Hahaha.
Men han kallade mig inte sötis, vilket jag blev underligt lättad över. Hatar det ordet. D:

Hmm.. Det var något jag skulle göra.. Juste, frukost!
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0