20110406

Igår fick jag huvudvärk på praktiken och sen stannade kvar under natten och den är fortfarande kvar! :C
Har säkert missbrukat huvudvärkstabletter så mycket att jag inte känner av dom ett dugg. Ugh i såna fall. Huvudvärken har gjort så att jag är allmänt tjurig och otrevlig mot folk, att jag blir ond på mig själv. För jag hatar när jag hatar såhär mycket, det är inte kuuuuuuul.
Jag hade gjort dubbelplaner dessutom, skulle fika med Anette och sen glömde jag bort det för jag är ond, så jag ringde henne och sa det. Sen när jag höll på med min andra plan gick det såklart inte som det skulle. Jag hade huvudvärk och det var dåligt väder och jag hade typ inte råd med glass. Jag som skulle glassa med Linnéa, liksom. Vi åt glassen, och vi hade en varsin cupcake också, men huvudvärken sabbade ganska mycket för mig..

Ugh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0