20110426

Är hos Rubinen sen 6 dagar tillbaka, och trivs som grisen i leran? Haha
Ska vara här i 5 dagar till! :D
Dock är fem dagar inte så mycket, med tanke på hur snabbt de senaste dagarna gått.. Med andra ord längtar jag inte hem till min vardagsmisäääär.
Förra lördagen (16 april) åkte jag med bästerliga Linnéa till Avesta för att se bästerliga Royal Republic, och det var nog den lyckligaste dagen i våra liv. Vi fick kramar, plektrum och trumpinnar och autografer! Och dom är ju så himla schyssta mot sina fans, Linnéa stod och pratade med sin favorit Hannes i typ hundra år och jag blev fotad med Adaaam! ;D Linnéa fyllde ju år också, så det måste varit den bästa födelsedagen i hennes liv!
Måndagen därpå åkte jag på kryssning med Laaalaaa, och blev förkyld på båten, men det var roligt :D Hon försökte göra mig full utan framgång, men jag dansade ändå. Köpte två par Happy Socks till Robin som han gillade. Dom var jävligt snygga måste jag säga.

På onsdagen efter det skyndade jag mig till Skara, där solen sken och jag snorade ner allt och alla.
I nutiden är jag lite snorig, men inte sjuk iaf. Glömde packa ner soligtväder-kläder, vilket jag hatar mig själv för. D: Men jag sitter för det mesta inomhus ändå, så det spelar ingen större roll.
Tog Robin till pressbyrån för att bjuda honom på glass, så satt vi i solen på 'stan' och glassade.. Det var jättemysigt! :3
Idag började skolan för Robin, men jag sitter i hans lilla rum och spanar ut. Ser hans grannar i trådgården, varav damen grejar i jorden och gubben med sina kryckor lutar sig mot torkställningen och pillar bort mossa från träden. Han ser ut som ett husdjur som damen inte har koll på, fast litar på att han inte rymmer. Så ser det hela tiden ut som han kommer kliva utanför tommten och försvinna. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0