20110506

Igår var nog en av de värsta dagarna i mitt liv. Eller näe, men nästan kanske.
Jag hade utvecklingssamtal, där jag visste vad som väntades säga, ändå fick jag gråti halsen när jag försökte förklara för min mentor hur allt ligger till. Jag har nu insett att min åsikt inte spelar någon roll, utan jag måste göra som alla säger. Mums på det? Ne.

Annars hände det inte så mycket annat. Har ju varit tillsammans med Robin i ett halvår nu, men det kändes inte mycket eftersom jag inte firade det på något sätt eller träffade honom pga det. Antar att det inte är lika stort som ett helt år. ;)

Min lillasyster fyllde år också. Jag trodde hon skulle komma hem till oss och firas, men min mamma smsade mig när jag satt på bussen från skolan och sa att hon åker till henne för kalas. Så jag fick inte följa med.

Med andra ord var det en tråkig dag igår, och jag önskar jag hade gjort den bättre. Impulsköpt en biljett till Skara, det hade inte varit helt fel.
Jag skolkar ju ändå idag, så jag hade lätt kunnat göra det. Men han har en massa grejer han måste göra, eftersom de närmsta veckorna är det en massa prov som typ avgör om han får ta studenten eller inte. Jag vill inte störa honom, så att säga.. Vad han än säger så är det ju så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0