20110513

Äter brunch as we speak, grönsakssoppa med en smörgås. Sjukt goooooott!
Efter 14 idag ska jag ta mig till Campus och fika med Anette, det var liksom en evighet sen jag gjorde det sist, det ska bli trevligt.

Jag har bestämt mig för att åka på både Hultsfred och Peace&Love detta år, och då måste jag verkligen låta bli att köpa saker (kläder och godis typ) för de pengarna jag får innan dess. Om jag ska ha råd med mat och resorna så har jag inget val.
Jag längtar till båååådaaaa hurmycketsomhelst! :3

Sen kom jag på att jag inte har några pengar kvar just nu till att åka hem till Robin, och det var ju lite okul. Jag häde tänkt åka hem till honom snart eftersom jag varit ifrån honom i två veckor. Tänk om det blir sådär långt emellan besöken som det blivit förut.. jag kommer dö!
Men det tror jag iofs varje gång att jag kommer, men det gör jag tydligen aldrig. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: Anette

Kul att du kom!

2011-05-16 @ 08:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0