20110521

Tränat tre gånger sen förra lördagen. Det tycker jag är duktigt, så jag belönar mig med lördagsgodis. ;D
Under en veckas tid har jag tänkt mig göra läxorna jag inte gjort. Har jag gjort dom? NÄÄE. Men skitsamma, jag har tränat tre gånger under en vecka, så jag är duktig ändå.

Inte träffat pojkvännen min på typ tre veckor nu, känns lite surt. Men jag har ju klarat mig utan problem iaf.
Han ringde mig på tolvslaget igår och vi pratade till halv fyra ungefär, det var trevligt. Han behövde hålla sig vaken för att hans kompis skulle komma förbi någon gång på kvällen, men det gjorde han aldrig. Men vi fick ju en väldigt lång och trevlig telefontid ändå, det gillar jag. :3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0