20110903

Är lite halvsur at the moment och jag har en ganska bra anledning: Igår (fredag) fick jag pengar av CSN. Idag har jag kvar mindre än hälften av dessa pengar, för jag låg i back på kontot, jag har betalat tillbaka pengar till min mor och min syster, betalat skorna som jag vann i en auktion och en almanacka som kostade lite mer än vad jag egentligen ville men det var värt det, hehehe..
Och jag åt pizza, köpte en jeansjacka och lovikavantar sen också. Varför lyckas jag aldrig göra som jag vill? Måste jag vara så impulsiv! :C
Jag tänkte spara iaf 2000 av de 3400 jag fick av CSN, men nu har jag kvar typ.. 1500. Ska försöka spara på dom så länge det går iallafall, så jag kan åka hem till min käresta någon jävla gång.

Han åker förresten till England den 18e, vilket är om två veckor, sen kommer han inte hem på hur länge som helst. :(
Hoppas det inte BARA är för att fira jul, jag vill vara med honom i minst en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0