20110908

Vill visa den här låten som min fina pojkvän delade med sig:

Tyckte den var fin.

Jag är på humör idag för att komma till saken. Efter skolan så gick jag till loppmarknaden som ligger i gamla ÖoB-byggnaden i Södertäljes industriområde, där hittade jag först en kamera som jag inte riktigt har råd med idag (men la såklart undan den till imorgon). Och sen en väska för 20kr gjord av läder, det är blommor på och den kommer från Mexico, då blev jag glad.
När jag kom hem hade jag fått post! Ett par av de två jeans som jag köpt på Tradera. De passade PERFEKT! Det gjorde mig ännu gladare. :D
Nu håller jag på att göra muffins med frosting till fredagsknytisen jag ska ha med min klass imorgon, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0