20110910

Jag har svårt för att leva när jag är ensam, har jag märkt. Det enda jag gör är att sitta i min säng och önska att jag gjorde någonting.
Jag önskar att jag kunde åka hem till Robin en sista gång innan han åker, det går inte.
Att jag hade ett eget hem, att jag kunde äta hur mycket jag ville och ibland önskar jag att jag hade fler vänner (samtidigt önskar jag att jagi nte hade några vänner alls, lol, jag måste vara världens sämsta kompis).
Ett liv, en dator, en liten pyttekattunge och ett akvarium.
Brittland borde ligga närmre än vad det gör, och England-delen ska vara överst i landet (dvs närmast Sverige).
Jag önskar att jag kunde önska mig vad jag vill till födelsedagspresent och julklapp och att jag kunde dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0