20110912

Sitter i skolan och svettas SÖNDER, fattar inte varför det alltid är askallt i början av höstterminen och sen höjs värmen i mitten. Då börjar folk klaga på att det är för varmt, då sänks värmen igen till vintern = askallt på vinteeeern! Blä.
Hursomhelst; jag sitter härb och har tråkigt så in i helvete. Går inte ens att ladda ner Spotify till skoldatorerna längre av någon mystisk anledning, så jag youtubar järnet (Kakkmaddafakka, hehe ♥).
Jag var med på gymnastiken idag, det var längesen, sen sist, måjagsäga. Det var askul!

Påtal om annat så blir jag glad varje gång jag öppnar min bok, för där ligger en lapp som "Dr. Love" (Robin) skrev, det står att han älskar mig . :3 Yaay.
Här är en bild på oss tagen i mars! Han ser lite läskigt ut + allt man ser av mig är mitt ass, men ah! Det är nu ni utbrister "naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0