20110918

Robin ringde mig från England idag, jag blev glad. Sen bröts samtalet, då blev jag ledsen. :(
Sen ringde pappa och berättade att han får hyra ut sin lägenhet i andra hand. Visserligen är jag arg på honom för att han är en bajskorv, men jag blev glad för att han låter mig bo där!
Jag fick ett sms från Comviq där det stod att mitt prisplan hade blivit BAS också, det gjorde mig ledsen.

Jag var hos Laura hela dagen typ, jag fick stå modell för hennes kläder som hon tänker sälja. Det är så fina kläder att jag avlider D: Önskar att jag kunde köpa allt typ.
Här är en bild:


Och här är hennes blogg (där hon säljer allting): 
http://bittersnippa.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0