20110919

Jag vet inte, men jag känner för att döda något.
När inte en tankarna går riktigt som man vill så får man ha viljan att döda (nu kommer jag såklart inte döda något, för jag är inte oklok).
Jag ringde Soc. idag, de svarade inte i telefonen först men sen fick jag veta att de är på utbildning allihop. En annan tantjävel hänvisade mig till att ringa CSN, för jag kan tydligen inte be soc om bidrag än eftersom jag inte haft ett jobb tidigare eller flyttat hemifrån än. Men det är ju för att jag ska kunna flytta som jag ber dom om pengar, hur dumma får dom vara egentligen.
Jag bor i en fucking 1a på typ 35 kvadratmeter med min mamma, hon är arbetslös och sjuk, jag går i skolan och kan inte koncentrera mig på skolarbeten när jag bor såhär litet. Vi blir tjuriga på varandra oftare nu, det blir så när man bor trångt! MEN FÖR SOC ÄR INTE DET EN TILLRÄCKLIGT BRA ANLEDNING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0