20110927

Sitter i skolan som vanligt, men denna gång vid en bra dator (tack och lov att jag har typ världens bästa mentor).
Jag är lite ledsen nu, för jag glömde buda på två par jeans igår kväll, och jag som verkligen ville ha dom. :(
Igår var min sista dag på operation vegetarianism, firade med kött > vilket jag ångrar. Har nu bestämt mig för att bli vegetarian på obestämd tid! Det är ett stort steg, mhm.

AS WE SPEAK är det bara fem veckor kvar till höstlovet. Min loverboy föreslog att istället för att ses då kan vi ses på jullovet istället, eftersom det blir billigare och så. Jaaa, jag vet inte, kanske får ett ryck någon gång innan dess och ba springer hem till honom.. OM jag orkade springa så långt, ehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0